Herroeping en retour

 

 

Een maand retourtermijn
 Wettelijk gezien heeft de consument 14 dagen voor het aanmelden van het retourneren waarna ze na het aanmelden nogmaals een periode van 14 dagen hebben voor het daadwerkelijk retourneren. Wij begrijpen dat u soms langer de tijd nodig heeft om te bepalen of u een spel houdt. Daarom hanteren wij een retourtermijn van een maand. U kunt het ons binnen een maand laten weten als u een product retour wilt sturen. Nadat u ons heeft geinformeerd heeft u nog 14 dagen om het daadwerkelijk aan ons terug te sturen. De betalingstermijn van 14 dagen blijft wel van kracht. 

Binnen de maand kunt u definitief besluiten het product te houden of retour te sturen.  Als u besluit het product retour naar ons te sturen, neemt u met ons contact op via support@therhappy.be. Wij weten dan dat wij de bestelling retour kunnen verwachten.  U heeft dan nog 14 dagen om het pakket naar ons terug te sturen. 

Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa € 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. 

Retourtermijn is zichttermijn en bedenktijd maar geen speeltermijn
In het retourtermijn heeft u de gelegenheid het product te bekijken. Uiteraard mag u een spel uit het cellofaan halen om de inhoud te bekijken. Maar het is niet de bedoeling dat de materialen ook daadwerkelijk gebruikt gaan worden waardoor er gebruikerssporen ontstaan. Wij kunnen het product alleen terug nemen en crediteren als wij het in ongeschonden staat terug ontvangen. Dat betekent ook dat het goed verpakt en voldoende gefrankeerd moet zijn.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Terugbetaling en crediteren
Wij crediteren het bedrag na ontvangst van de retour.
Als u de bestelling in zijn geheel retour stuurt, wordt de volledige factuur gecrediteerd (= product + de in rekening gebrachte verzendkosten)
Als u een deel van de bestelling retour stuur, wordt alleen het retour gestuurde product gecrediteerd. De factuur voor de andere producten + de in rekening gebrachte verzendkosten blijft u verschuldigd.
Als de retourzending dusdanig beschadigd is of gebruikerssporen laat zien, wordt niet het volledig productbedrag gecrediteerd omdat wij het product niet meer kunnen verkopen.

Als u een retour stuurt,  ontvangt u van ons een creditnota of een aangepaste factuur. Als de retour binnen de betalingstermijn wordt terug gestuurd en de betaling nog niet is gedaan kunt u met de creditnota of de aangepaste factuur de betaling alsnog in orde maken.

Als de betaling al is gedaan, ontvangt u van ons binnen 14 dagen het bedrag van de creditnota retour op uw rekening.

Product ruilen?
Wil je je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met support@therhappy.be  Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

Hoe terug te sturen?
- Neem contact op met support@therhappy.be  zodat wij weten dat het product retour komt.

- Verpak het product goed en voeg een kopie van de factuur toe. Wij vinden het fijn te horen wat de reden is van de retour zodat wij ervan kunnen leren maar u bent dat zeker niet verplicht.

- Breng het product naar ons terug of stuur het voldoende gefrankeerd  terug via een bezorgdienst van uw keuze. Zorg dat u een bewijs heeft van afgifte.

U kunt het pakket terug zenden naar
TherHappy
Menenstraat 262
8980 Geluveld

- Na de goede ontvangst van het product maken wij een creditnota voor het desbetreffende product. Als de betaling nog niet is voldaan kan het bedrag door u in mindering worden gebracht. Als u de factuur al heeft voldaan, storten wij het product terug.
 
 

 

 

 

Bezorgen of afhalen
Bestellingen die voor 12.00 uur op werkdagen worden geplaatst, worden door ons dezelfde dag bij GLS aangeboden en doorgaans de volgende dag bij u bezorgd. Helaas kunnen wij de levertijd niet 100% garanderen omdat er onvoorziene omstandigheden kunnen zijn die de levering beïnvloeden. Maar als wij weten dat een bestelling vertraging oploopt, zullen wij u hier direct over informeren zodat u weet wanneer u uw pakket kunt verwachten. 

Als u producten zelf wilt ophalen op ons kantoor in Geluveld, dan kunt u het beste contact met ons opnemen. Bestellingen die via de webshop worden geplaatst worden door een automatisch systeem opgepakt en verwerkt. Deze kunnen dan dus niet worden opgehaald in Geluveld. 
 
Verzendkosten
Voor bestellingen worden verzendkosten in rekening gebracht van € 5.



Als uw pakket beschadigd is
Wij pakken uw pakket met zorg in maar dat is geen garantie dat het ook intact bij u aankomt.
Mocht u bij ontvangst van het pakket zien dat de doos is beschadigd, dan maakt u daar direct melding van bij de bezorger. De bezorger kan hier een aantekening van maken. Als u direct ziet dat door de beschadiging ook de binnenkant is beschadigd, kunt u het pakket ook weigeren.

Als u later of bij het uitpakken merkt dat de inhoud is beschadigd tijdens het vervoer, neem dan direct contact op via support@therhappy.be. Dan kunnen wij overleggen met u hoe wij dit voor u kunnen gaan oplossen.